HDL Beslenme Danışma ve Spor Hizmetleri
 
1 OCAK YEN? YILIN ?LK G??N??
1 OCAK YEN? YILIN ?LK G??N??

Y??lba?ž?? kutlamalar?? ve yeni y??la girmenin heyecan?? ve mutlulu?°undan dolay?? yapt???°??m??z kaçamaklar ile geçen bir yemek sonras?? pi?žmanl??ktan vicdan??m??z?? rahatlatmak isteyebiliriz. Peki yeni y??l??n ilk günü beslenmemizde nelere dikkat edelim:

• Güne mutlaka bir iki bardak su ile ba?žlay??n.
• Y??lba?ž?? gecesi yeme?°i ve alkolü kaç??rd???°??m??z?? göz önünde bulundural??m ve yeni y??l??n ilk günü hafif ö?°ünlerle geçirelim. Hafif ve dengeli bir kahvalt?? yapmal??y??z. Alkolün yarataca?°?? kan ?žekeri dü?žüklü?°ünü önlemek için kahvalt?? ö?°ünü ve ara ö?°ünler önemli.
• Gün boyunca 8-10 bardak suyu mutlaka tamamlay??n. Alkolün etkilerini ortadan kald??rmak ve yeme?°i fazla kaç??rman??n etkilerinin vücuttan h??zla at??lmas?? için su gereklidir.
• Ö?°le ve ak?žam yemeklerinizin hafif olmas??na özen gösterin. Çorba, zeytinya?°l?? sebze yeme?°i, ha?žlanm???ž tavuk veya ??zgara bal??k, salata, yo?°urt, tam tah??l ekme?°i ve ürünleri ö?°ünlerinizde tüketebilece?°iniz sa?°l??kl?? besinlerdir.
• Ara ö?°ünlerde meyve ve sebze bol miktarda tüketilmelidir. Özellikle kivi ve ananas içerdi?°i enzimler sayesinde alkolün yaratt???°?? ödem ve ?ži?žkinli?°i alacakt??r.

Mutlaka egzersiz yap??n..

• Ya?° yakmay?? sa?°lamak için daha çok kardiyovasküler sistemi çal???žt??ran aerobik egzersizleri (yürüme, ko?žma, yüzme, bisiklete binme, merdiven ç??kma, spinnig) yap??n.
• Egzersiz yapmak için ev veya spor salonu yerine, aç??k havay??, özellikle de deniz kenar?? veya a?°açl??k alanlar gibi oksijenin bol oldu?°u ortamlar?? tercih edin. e?°er bu ortamlar?? sa?°layam??yorsan??z evinizde veya spor salonunda egzersizinizi yap??n.
• Ya?°lar??n yak??lmas?? için egzersiz en az 15-20 dakika sürmeli. Metabolizmam??z?? daha iyi h??zland??rabilmek ve daha iyi toparlanabilmek için 45-50 dakika orta ?židdette aktiviteyi tercih etmeliyiz.

Sa?°l??kl??, mutlu ve fazla kilolardan uzak yeni bir y??l geçirmeniz dile?°iyle..


Diyet ve Beslenme Kategorisindeki Diğer Başlıklar:
HER YA??TA K?LO KONTROL?? ??NEML?D?R!
DENGEL? D?YET?N ??ZELL?KLER? NELERD?R?
TATLANDIRICILARA B?R G??ZATALIM..
OKUL ??A?I BESLENMES?N?N B??Y??ME VE GEL???MEDEK? ??NEM?
BES?NLERLE YETER?NCE KALS?YUM ALIYOR MUSUNUZ?
GEBEL??E HAZIRLIK VE GEBEL?KTE BESLENME
AZ VE SIK BESLEN?N METABOL?ZMANIZI HIZLANDIRIN
YETERL? DENGEL? BESLENME VE SA?LIKLI YA??AM
K?LO VERMEK ????N PORS?YONLARI D??????RMEK ??ART
YILBA??INA ??N HAZIRLIK
1 OCAK YEN? YILIN ?LK G??N??
SIKICI VE ??OK D?YETLER? B?R KENARA BIRAKIN..
D?YET EFSANELER?: B??L??M 2
K?LO VERME YOLUNDA KOYDU?UNUZ HEDEFLER GER??EK??? M??
HANG?S? ??NEML?: Beden Kitle ?ndeksi Mi? V??cut Ya?° Y??zdesi Mi?
UNUTULAN SEBZE MANTAR
KAHVES?Z OLMAZ D?YENLERDEN M?S?N?Z?
HAFTANIN SA?LIKLI BES?N?: ??Z??M
D?YET?N VAZGE???LMEZ MEYVES? ELMA
MEYVE VE SEBZEN?N BOL T??KET?M?N?N ??NEM?
D?YET EFSANELER?: B??L??M 1
 
HDL Beslenme ve Diyet Merkezi Ankara HDL

Kuleli Sok 71/13 Gaziosmanpaşa / ANKARA
E-Mail: info@hdl.com.tr
Telefon: 0.533.764 15 15

 
Her türlü öneri ve düşünceleriniz için info@hdl.com.tr e-posta adresini kullanabilirsiniz.İşbu Sitenin tüm hakları saklıdır. Site içerisindeki resimler, yazılar ve diğer dökümanlar Kaynak gösterilse dahi, izin alınmadan başka sitelere, ticari yayınlara aktarılamaz. © 2009 - 2010 HDL-Health Diet Life Beslenme Danışmanlık ve Spor Hizmetleri
Web Tasarım
İnsan Kaynakları Arama Site Haritası Bize Ulaşın