HDL Beslenme Danışma ve Spor Hizmetleri
 
1 OCAK YENİ YILIN İLK GÜNÜ
1 OCAK YENİ YILIN İLK GÜNÜ

Yılbaşı kutlamaları ve yeni yıla girmenin heyecanı ve mutluluğundan dolayı yaptığımız kaçamaklar ile geçen bir yemek sonrası pişmanlıktan vicdanımızı rahatlatmak isteyebiliriz. Peki yeni yılın ilk günü beslenmemizde nelere dikkat edelim:

• Güne mutlaka bir iki bardak su ile başlayın.
• Yılbaşı gecesi yemeği ve alkolü kaçırdığımızı göz önünde bulunduralım ve yeni yılın ilk günü hafif öğünlerle geçirelim. Hafif ve dengeli bir kahvaltı yapmalıyız. Alkolün yaratacağı kan şekeri düşüklüğünü önlemek için kahvaltı öğünü ve ara öğünler önemli.
• Gün boyunca 8-10 bardak suyu mutlaka tamamlayın. Alkolün etkilerini ortadan kaldırmak ve yemeği fazla kaçırmanın etkilerinin vücuttan hızla atılması için su gereklidir.
• Öğle ve akşam yemeklerinizin hafif olmasına özen gösterin. Çorba, zeytinyağlı sebze yemeği, haşlanmış tavuk veya ızgara balık, salata, yoğurt, tam tahıl ekmeği ve ürünleri öğünlerinizde tüketebileceğiniz sağlıklı besinlerdir.
• Ara öğünlerde meyve ve sebze bol miktarda tüketilmelidir. Özellikle kivi ve ananas içerdiği enzimler sayesinde alkolün yarattığı ödem ve şişkinliği alacaktır.

Mutlaka egzersiz yapın..

• Yağ yakmayı sağlamak için daha çok kardiyovasküler sistemi çalıştıran aerobik egzersizleri (yürüme, koşma, yüzme, bisiklete binme, merdiven çıkma, spinnig) yapın.
• Egzersiz yapmak için ev veya spor salonu yerine, açık havayı, özellikle de deniz kenarı veya ağaçlık alanlar gibi oksijenin bol olduğu ortamları tercih edin. eğer bu ortamları sağlayamıyorsanız evinizde veya spor salonunda egzersizinizi yapın.
• Yağların yakılması için egzersiz en az 15-20 dakika sürmeli. Metabolizmamızı daha iyi hızlandırabilmek ve daha iyi toparlanabilmek için 45-50 dakika orta şiddette aktiviteyi tercih etmeliyiz.

Sağlıklı, mutlu ve fazla kilolardan uzak yeni bir yıl geçirmeniz dileğiyle..


Diyet ve Beslenme Kategorisindeki Diğer Başlıklar:
HER YAŞTA KİLO KONTROLÜ ÖNEMLİDİR!
DENGELİ DİYETİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
TATLANDIRICILARA BİR GÖZATALIM..
OKUL ÇAĞI BESLENMESİNİN BÜYÜME VE GELİŞMEDEKİ ÖNEMİ
BESİNLERLE YETERİNCE KALSİYUM ALIYOR MUSUNUZ?
GEBELİĞE HAZIRLIK VE GEBELİKTE BESLENME
AZ VE SIK BESLENİN METABOLİZMANIZI HIZLANDIRIN
YETERLİ DENGELİ BESLENME VE SAĞLIKLI YAŞAM
KİLO VERMEK İÇİN PORSİYONLARI DÜŞÜRMEK ŞART
YILBAŞINA ÖN HAZIRLIK
1 OCAK YENİ YILIN İLK GÜNÜ
SIKICI VE ŞOK DİYETLERİ BİR KENARA BIRAKIN..
DİYET EFSANELERİ: BÖLÜM 2
KİLO VERME YOLUNDA KOYDUĞUNUZ HEDEFLER GERÇEKÇİ Mİ?
HANGİSİ ÖNEMLİ: Beden Kitle İndeksi Mi? Vücut Yağ Yüzdesi Mi?
UNUTULAN SEBZE MANTAR
KAHVESİZ OLMAZ DİYENLERDEN MİSİNİZ?
HAFTANIN SAĞLIKLI BESİNİ: ÜZÜM
DİYETİN VAZGEÇİLMEZ MEYVESİ ELMA
MEYVE VE SEBZENİN BOL TÜKETİMİNİN ÖNEMİ
DİYET EFSANELERİ: BÖLÜM 1
 
HDL Beslenme ve Diyet Merkezi Ankara HDL

Kuleli Sok 71/13 Gaziosmanpaşa / ANKARA
E-Mail: info@hdl.com.tr
Telefon: 0.312 447 08 42 - GSM: 0.533.764 15 15

 
Her türlü öneri ve düşünceleriniz için info@hdl.com.tr e-posta adresini kullanabilirsiniz.İşbu Sitenin tüm hakları saklıdır. Site içerisindeki resimler, yazılar ve diğer dökümanlar Kaynak gösterilse dahi, izin alınmadan başka sitelere, ticari yayınlara aktarılamaz. © 2009 - 2010 HDL-Health Diet Life Beslenme Danışmanlık ve Spor Hizmetleri
Web Tasarım
İnsan Kaynakları Arama Site Haritası Bize Ulaşın