HDL Beslenme Danışma ve Spor Hizmetleri
 
KİLO VERME YOLUNDA KOYDUĞUNUZ HEDEFLER GERÇEKÇİ Mİ?
KİLO VERME YOLUNDA KOYDUĞUNUZ HEDEFLER GERÇEKÇİ Mİ?


Fazla kilolar bazen sadece estetik bir problem gibi gözükse de çoğunlukla ciddi sağlık problemlerine dönüşebilmektedir. Bu nedenle de kiloları ile başı dertte olan bir çok kişi kilo verme adına çeşitli serüvenlere girer. Bu çabaların bir kısmı olumlu sonuçlanırken bazıları ise ne yazık ki başarısızlıkla sonlanıyor. Burada tabii ki doğru yöntemin seçilmesi çok önemli. Önerilen yöntem sağlık durumunuz gözden geçirildikten sonra mutlaka bir beslenme uzmanı eşliğinde sizin için (hem sağlık durumunuz hem de yaşam tarzını açısından) uygulanabilir bir beslenme programı çıkarılması ve düzenli görüşmeler ile takip edilmenizdir.

Henüz yolun başındayken kendinize doğru hedefler koymanız başarıya giden yolda büyük bir adım atmanız anlamına geliyor. Başarısız diye serüvenlerinin çoğunun ortak noktası konulan hedeflerin gerçekçi olmamasıdır. Herkesin yaşına, boyuna, cinsiyetine ve sağlık durumuna göre olması gereken kilo farklıdır. Önemli olan ideal vücut ağırlığınızı belirleyip, en uygun sürede o kiloya inmeyi hedeflemektir. Siz de kendiniz için en ideal vücut ağırlığını kolayca hesaplayabilir ve ayakları yere basan hedefler ile başarıya koşabilirsiniz.

İdeal kilonuzu hesaplayın:

BKİ (Beden Kitle İndeksi) = Vücut ağırlığı (kg)Boy (m2)


BKİ SINIFLANDIRMASI:

Zayıf  < 18.5
İdeal 18.5-24.9
Kilolu  25-29.9
Obez(Sınıf I)   30-34.9
Obez(Sınıf II)  35-39.9
Mobis Obez    > 40


Diyet ve Beslenme Kategorisindeki Diğer Başlıklar:
HER YAŞTA KİLO KONTROLÜ ÖNEMLİDİR!
DENGELİ DİYETİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
TATLANDIRICILARA BİR GÖZATALIM..
OKUL ÇAĞI BESLENMESİNİN BÜYÜME VE GELİŞMEDEKİ ÖNEMİ
BESİNLERLE YETERİNCE KALSİYUM ALIYOR MUSUNUZ?
GEBELİĞE HAZIRLIK VE GEBELİKTE BESLENME
AZ VE SIK BESLENİN METABOLİZMANIZI HIZLANDIRIN
YETERLİ DENGELİ BESLENME VE SAĞLIKLI YAŞAM
KİLO VERMEK İÇİN PORSİYONLARI DÜŞÜRMEK ŞART
YILBAŞINA ÖN HAZIRLIK
1 OCAK YENİ YILIN İLK GÜNÜ
SIKICI VE ŞOK DİYETLERİ BİR KENARA BIRAKIN..
DİYET EFSANELERİ: BÖLÜM 2
KİLO VERME YOLUNDA KOYDUĞUNUZ HEDEFLER GERÇEKÇİ Mİ?
HANGİSİ ÖNEMLİ: Beden Kitle İndeksi Mi? Vücut Yağ Yüzdesi Mi?
UNUTULAN SEBZE MANTAR
KAHVESİZ OLMAZ DİYENLERDEN MİSİNİZ?
HAFTANIN SAĞLIKLI BESİNİ: ÜZÜM
DİYETİN VAZGEÇİLMEZ MEYVESİ ELMA
MEYVE VE SEBZENİN BOL TÜKETİMİNİN ÖNEMİ
DİYET EFSANELERİ: BÖLÜM 1
 
HDL Beslenme ve Diyet Merkezi Ankara HDL

Kuleli Sok 71/13 Gaziosmanpaşa / ANKARA
E-Mail: info@hdl.com.tr
Telefon: 0.312 447 08 42 - GSM: 0.533.764 15 15

 
Her türlü öneri ve düşünceleriniz için info@hdl.com.tr e-posta adresini kullanabilirsiniz.İşbu Sitenin tüm hakları saklıdır. Site içerisindeki resimler, yazılar ve diğer dökümanlar Kaynak gösterilse dahi, izin alınmadan başka sitelere, ticari yayınlara aktarılamaz. © 2009 - 2010 HDL-Health Diet Life Beslenme Danışmanlık ve Spor Hizmetleri
Web Tasarım
İnsan Kaynakları Arama Site Haritası Bize Ulaşın