HDL Beslenme Danışma ve Spor Hizmetleri
 
BAYRAMLARDA TATLILARA DİKKAT!!
BAYRAMLARDA TATLILARA DİKKAT!!

Bayramların ve bayram ziyaretlerinin en güzel taraflarından biri türk kahveleri, çay ve tatlılar eşliğindeki sohbetlerdir. Ama bu sohbetler esnasında yediklerimize dikkat etmezsek, ikram edilen tatlı ve şekerler, bol şekerli kahveler ile şeker tüketimimiz artarak kilo almamız kaçınılmaz olacaktır. Tatlılar hacim olarak küçük olup az doygunluk veren yiyecekler olmasına karşın kalori yükleri oldukça fazladır. Bu sebeple bayramda özellikle tatlı tüketimimize dikkat etmemiz gerekmektedir. Şerbetli ve kızartılan tatlılar yerine sütlü tatlılar veya dondurmalar tercih edilebilir. Kahveyi günlük 1-2 fincan ve şekersiz olarak tercih etmek önemlidir. Bunların yanında, ana öğünlerde tüketeceğimiz besinlerde önemlidir. Bayramda bütün aile bireyleri bir araya toplanıp güzel bir ziyafet çekmemek olmaz diye düşünürüz. bu ziyafetlerde aşırı yağlı, kızartma, kavurma gibi besinler yerine hafif olan sebze yemekleri, salatalar, zeytinyağlı yemekler ve posa içeriği yüksek olan kurubaklagil yemekleri tercih edebiliriz.

 


Beslenme ve Psikoloji Kategorisindeki Diğer Başlıklar:
BAYRAMLARDA TATLILARA DİKKAT!!
ÇOCUKLARDA BESLENME DAVRANIŞLARI
ÇOCUKLARLA STRESSİZ SOFRALAR
TATİLE GİTMESİ GÜZEL DÖNMESİ DEPRESYON
DUYGUSAL YEME SENDROMU
 
HDL Beslenme ve Diyet Merkezi Ankara HDL

Kuleli Sok 71/13 Gaziosmanpaşa / ANKARA
E-Mail: info@hdl.com.tr
Telefon: 0.312 447 08 42 - GSM: 0.533.764 15 15

 
Her türlü öneri ve düşünceleriniz için info@hdl.com.tr e-posta adresini kullanabilirsiniz.İşbu Sitenin tüm hakları saklıdır. Site içerisindeki resimler, yazılar ve diğer dökümanlar Kaynak gösterilse dahi, izin alınmadan başka sitelere, ticari yayınlara aktarılamaz. © 2009 - 2010 HDL-Health Diet Life Beslenme Danışmanlık ve Spor Hizmetleri
Web Tasarım
İnsan Kaynakları Arama Site Haritası Bize Ulaşın